Search This Blog

Wednesday 21 April 2010

OH PAK CIK JPJ

OH PAK CIK JPJ KUH>..............................




Photobucket



waa...ari ni baru je pas habis test JPJ...gilerr r....memang berharap sungguh r dapat lelaki......hahha
sebabnye ari uh dah denagn perempuan x lepas.....hahaha:-)

serious ari ni....sume family aku terlewat bangun oh..kate r...sume terbangun kol 6.10...uncle chan dah r nak amik aku kol 6.20...kelang kabut gile2 r...

serious aku x mandi kot g test JPJ ari ni..ape r nak jadi...shhh!!!!

so,...tips tok lulus JPJ test...
1.bangun lambat...
2.x yah mandi...gosok gigi and basuh muka je.
3.jangan makan langsung..
4.buat buat cuak and tankut bile wat salah ngan pak ck JPJ
5. ini yang paling penting...berdoalah selalu agar urusan di[ermudahkan oleh ALLAh
hurm...lepas ni dah dapat lesen x yah r nak argue2 pasala nak bawa kete ngan parents...aku dah ade lesen dah pown...walaupon aku ade wat salah sikit ..seb bek pak cik JPJ bagi aku lulus...terima kasih sangat2..aku memang dah x sanggup nak ulang kali ketiga...hahhaa..

WELL...terima kasih juga kepada ALLAH yang mempermudahkan urusan aku ari ni...

GUD LUCK to sesape yang baru nak amik test.......


Photobucket






VROOOOOMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i want to be happy :-) 8.38 p.m

No comments:

Post a Comment